?

Log in

No account? Create an account
TheCrow93

> recent entries
> calendar
> friends
> profile
> previous 20 entries

Thursday, June 9th, 2005
12:44 pm - Havent Been Here...
I've been busy alot latley. Today is the last day of school so I figured I should update a little. The first senior class of ACPA graduates tomorre night. Im going for Joshy boy. It's been a weird year. Alot of people are leaving too. Greg is, Ashley is, Julian is. Julian is going to Graham. He's going to hate it. Ashley tried to tell him, but he wont listen. Hell figure it out soon enough.
Alex got kicked out of his Aunt's house on Memorial Day. For no reason whatsoever too. His aunt is crazy. He's been living with Morgan, who is a guy and his best friend and will prolly continue to live there. He's going to live with me for a little over a week while Morgan and his family go on vacation. That will be cool. Ill get to hang out with him all that time.
Ashley is getting another tattoo on Saturday. She is getting a hatchet girl on the inside of her wrist. Im going with her.Afterwards me, her, and her mom are going to Tuttle Mall. I still have to figure out what time they are picking me up on Saturday. So yea. Well outta shit to say. Until I go to the library and update. Laterz.

current mood: content

(comment on this)

Friday, May 13th, 2005
9:38 am - Trouble
Yea im not in trouble but Shaun sorta is but then again hes not. My parents are here at the school right now talking to Bill and Mrs. Cash about how they are not following the rules for his IEP. That should be interesting to hear about. Im going home with Ashley tonight. Her birthday pary is tomorrow so im spending the night with her. Were putting her posters back on her wall tonight becasue for some off res\ason she took them all down last night. I think her medicine is making her crazy lol. It's Ashley. Well im bored and I miss my Alex. Laterz.

current mood: chipper

(comment on this)

Friday, April 29th, 2005
9:43 am
Another day in school. Nothing new. Alex,Shaun, and I all went to Men's Warehouse, and the video game stores at easton last night. Im gonna take Alex next week to get measured. The lady said don't come in on a Friday or Saturday night unless your planning to be there for three hours. So well prolly go next week. He has the money for the down payment. All he needs is the rest to pay for it when he picks it up. Your all prolly wondering what the hell im talking about. Im talking about his tux for the Prom. Lol. So yea. Im bored now. Guess ill go surf the net. Laterz.

current mood: cranky

(comment on this)

Saturday, April 23rd, 2005
2:09 pm - Im Stupid
It took me forever to get logged into here. I forgot to put the 93 behind my username. I was starting to get pissed off. Lol. School has been a drag aside from lunch and seeing Alex. Out of four classes I was supposed to have yesterday I only had one. I spent all morning and part of the afternoon on the computer in Amber's room because she wasnt there. Im at the libray typing this. I feel weird. I have 44 minutes remaining on here. It says that at the top of the screen. Ashley was pregnant and lost here baby yesterday. She cried all morning. Julian got mad at here for it over the phone becasue he is currently in New York. He was the one who said he didnt want to be a daddy in the first place. Confusing I know. Ashton fell donw her stairs yesterday morning and therefore didnt come to school. I hope shes okay. Alex came to school but it was raining therefore he sould have stayed home becasue he is deathly afraid of water. It's actually common in alot of people. When he first got on the bus he did nothing but stare straight without blinking for like 15 minutes. Then he fell asleep on my shoulder and woke up about 20 minutes later gasping for air. I think he had like a bad dream about water/ rain or something. I think I did a good job of claming him down though. I gave him my MADE hoodie to keep with him for the weekend becasue I knew it was going to rain. Mrs. Cash gave almsot everyone in Ingrids class a lunch detention becasue they werent in the cafeteria. They werent in there because there was no where to sit and so they went back to Ingrids to sit down. Alex said he isnt going to it even though he got one too. Im trying to coax him into going. He prolly will. If he dosnt he will get suspended becasue no one cane pick himup for an after school detention. I love him so much and he treats me so well. I dont ever want to loose him. Well im gonna go surf the net some more with the remaining 38 minutes I have on here. Laterz.

current mood: calm

(comment on this)

Tuesday, April 19th, 2005
9:37 am - Shit
I can't seem to get ahold of my mom to see if we can go get tickets tonight for the new Star Wars movie. It's almost sold out. Alex really wants to go. He's not here today. That makes me sad which means im going to be a pain in the ass today. I hate it when he dosnt come to school. Thats the only thing. I never know one day to the next if hes going to be here or if im going to see him. It hurts. He came over last night and we watched the movie Troy. His brother Andrew wanted him to see it before he had to take it back. It's pretty good. I loked it. Im gonn go now cuz I just feel blah and alone.

current mood: lonely

(comment on this)

Friday, April 8th, 2005
10:25 am - Long Time...
So I haven't been on in awhile. I don't have a computer at home and we just came back to school from Spring Break this week. Im really bored and nothing is new in my life. Lol. Alex was supposed to come over today after school but he didnt come to schpp; today. Either he didnt wake up or he missed the bus. Ill find out later when I talk to him. I love him so much. Im a happy person again. Im sad at the moment becasue my Alex isnt here.:'(

current mood: sad

(comment on this)

Monday, March 21st, 2005
1:57 pm - Blah
Im in Lucy's class right now yet were doing nothing becasue she isnt here today. I still dont have internet at home. In fact I dont even have a computer. We are prolly going to get a new on in April. Haley came up last night for a week. At least she was supposed to. Everyone at my table was acting hyper and weird today. It was great. Lol. Im bored. Im gonna go surf the web. Laterz

current mood: hot

(comment on this)

Tuesday, March 15th, 2005
10:16 am - Poo
Im bored. Im still in Photography. Alex didnt come to school today. He's had a migraine since Saturday he said and as of last night he still had it. He took some tylenol but I guess it didnt work considering hes not here. He should prolly try ibuprofen or excedrin migraine. It works alot better than tylenol. I'll prolly go over to his house after intenrship tomorrow. I dont know yet. He's prolly still asleep right now. Ill call him later to see how he is feeling. Were out of coke at home again which means Shaun and I have goen throuhg a 24 pack in 2 days. We should start buying two 24 packs each week.
I dont feel to good. My back is hurting and so is my neck and im not sure why. I slept fine. I just basically want to curl up in a ball and go to sleep. I want to go home too. Alex isnt here, I dont feel good, and I want my bed. Lol. Ashley is stoned I think. What else is new?
I went to the car show this weekend. They had one of the OCC bikes there. It was the Lincon bike though. Still it was fun tog et to see a boke that they have made. I went with my mom, dad, Shaun, Michael, Uncle Jeff, Clint, and Joe. Everyone split every which way as soon as we walked in there. Shaun and Clint went one way, Michael and Joe another, and me, my mom, dad, and uncle the other way.
I dont have a computer at home again. Its infected with spyware and just pretty much died Saturday morning. Piece of crap. I think its seriously time for us tog et a new computer. This is the 4th time its died on us. For as much as it cost to fix it we could get a whole new one.
Wel im gonna go nows. Im bored and want to go home. Laterz

current mood: cranky

(comment on this)

Friday, March 11th, 2005
10:16 am - Ummmmmm....
Im sitting in photography right now. It's really quite too aside from hearing people typing on the keyboards. Everyone is just really into whatever they are doing. Suprising.
My whole family is going to the car show at the Convention Center on Saturday. Im not going though. Im going over to Alex's instead. I dont really want to be around alot of people. It sorta pisses me off when im around people at things like that. All they know how to do is push and shove and shit like that. My mom, dad, Shaun, aund, uncle, and Michael, Lindsey and Clint are all going. I dont know anything about cars anyways. I made a picture of Shaun on photoshop. It says Doh in the corner becasue he looks like hes impersonating Homer Simpson.
Well im gonna go surf the web some more.
Anyone know why www.jeffnerohardy.com isnt working? I cant get into it at all.

current mood: groggy

(comment on this)

Tuesday, March 8th, 2005
10:57 am - Bleh
I feel like shit now. I think I ate too fast. Not to mention my allergies are acting up, and I have a headache. I still have to clean the damn house. Alex is coming over today after school. He's getting off the bus with Shaun. Im gonna walk up there to meet them around 4 prolly. I wish my headache would go away. I miss Ashley, and all my friends. I was bored off my ass yesterday. Not to mention I currently am now also.
I wonder what time Shaun came home. He was supposed to be home at 11 last night and never came home. I started to get worried and tried calling his cell phone but no answer. I went to bed around 12:15 and he still wasnt home or handnt called. He came home sometime becasue his Shark Tales happy meal toy from McDonalds is sitting on the kitchen counter. Im gonna go find some ibuprofen for my head. Laterz.

current mood: irritated

(comment on this)

Monday, March 7th, 2005
12:14 pm - It's Done
The bathroom is finally done. Woo hoo! We can't touch the sink or bathtub until tomorrow because of the caulking. Its really bright in there right now becasue we can't put the shower curtain up yet. My mom will prolly put it up later tonight.
Your prolly wondering why im updating at 12:15pm. Im suspended for three days for cursing at Ms. Tucker. Hey she deserved it. If she wanted to talk to me further all she had to do was ask to speak to me in the hallway. Stupid bitch.
Im bored off my ass right now because their is nothing to do. Maybe ill call Shaun to see if Alex is at school to talk to him because im really bored. Ill go do that now. Laterz.

current mood: bored

(comment on this)

Saturday, February 26th, 2005
8:02 pm - Too Many!
We have way to many computer parts now. We have 2 monitors, 4 sets of speakers, 4 printers, 2 scanners and 3 CPU units, and a bunch of other stuff that I have no idea what it is. Lol. Anyone want a computer? You only got to buy a monitor and printer (if ya want one). It dont have internet but you can use it for games. Lol. My grandpa gave us most of it. Were putting another one downstairs. That one will be used for Word Processor, games, the digital camera stuff and anything else. It just wont have internet. So yea.

I kissed Alex yesterday for the first time. I had my head down on the bus in his lap talking to Jonah and I heard Jake ask him if he had kissed me yet and he said he was too nervous and Jake called my name and I said huh and he said kiss Alex and I said okay and turned to him and kissed him. He was in lala land for a few minutes after that. Then he said now I have something to occupy my brain for the weekend. Then I kissed him again when I got off the bus. Woo you gotta love Jake. Im so happy. Mrs. Bayliss dosnt trust me and Alex on the outings to the creek anymore. We were walking back to school and were holding hands and she said "This is why I cant let you two out of my site." and Alex held our hands up and said "Is this why?" Lol. It was funny. Its not like we were doing anything. We were just holding hands.

IM outta shit to say. Laterz.

current mood: happy

(1 comment | comment on this)

Friday, February 25th, 2005
11:15 am - Damn Him
I had to come to shcool at 8 this morning. Im bored off my ass becasue my morning classes I dont do anything. I entered a picture into the Ohio Govenors Art Exibit. It's cool to do something for a change instead of sitting here like I am now. Shaun got supended again. He went to the gas station during lunch yesterday and as he was walking there Bill just happen to come back to school from getting his lunch and saw him. He suspended him for 10 days which got knoced down to 5 days this morning. My dad had to come in for a "hearing." So he will be back sometime in March. Lol. I didnt get to ride the bus this morning which pissed me off. I was going to walk to McDonalds when I got here but it was just too cold. I went and got some chocolate donuts from the gas station. Well I guess ill go surf the web as always. Laterz

current mood: hopeful

(comment on this)

Wednesday, February 23rd, 2005
9:43 pm - Laundry........and more laundry!
I've been folding laundry since like 7:15 and I just finshed a little bit ago. I never realized how much laundry we had. Im watching American Idol with my mom. Their sending one of the girls home. Im so bored. I just got done recopying some of my Geometry vocabulary notes into my notebook. Im tired of carrying the binders so I got some notebooks. The binders are just starting to hurt my back. I have a bad back to begin with.
Im having surgury again! It's just a little one though ill be fine as soon as i wake up. Im having it on March 28th. Thats during Spring Break though so im good. If I was to have it during the week while not on Spring Break I would have it on Thursday and be off Thursday and if I wanted to I could go back Friday. So its nothing. It has to do with my nose again. I asked my dad if I could just cut it off and have a nose like Michael Jackson, he said no becasue hes afraid it will keep falling off. Lol. I love my dad.
My neighbor Charlie is now in the hospital. His gall bladder burst the other night. One doctor said they were going to do surgery and another said they were not going to do surgery so I dont know what the hell is going on there, but they need to get their shit together.

Wooo Bo, Scott, and Constantine are all okay. Woot woot. Well im going to go. Laterz.

current mood: cold

(1 comment | comment on this)

Monday, February 21st, 2005
9:05 pm - Snickerdoodles
I got the title for this entry from Ryann. She was hyped on Snickerdoodles earlier when I was talking to Alex. She wanst supposed to eat them becasue Andrew told her not to, but she did. Let's just say she is crazy when she is high on sugar. Her and Alex get along so well. I wish me and Shaun could get along like that. Im watching wrestling right now and they did a really sucky job on Trish Stratus' so called "bruise" around her eye. Ooooo it's Victoria. I love her.

Anyways im really bored. I got some new things this weekend. I got some new shoes. There Vans black and white. I got a new pair of jeans and a tank top with lace around the edges. I got the shirt and jeans for helping my mom clean so much last week before her party. I miss Alex. I havent seen him since Friday. I saw him through the window at Ryanns yesterday when we picked up Shaun but still. Lol. I have class with him tomorrow. I have a lunch detention tomorrow too. I got it from Bayliss for answering the question she asked but I guess we had to raise our hands. Fuck that. Lol. Damnit 15 minutes less with Alex. Damn. *Hits self in head*

Well im gonna go and see if Shauns clothes are done drying int he dryer becasue I need to put mine in the dryer. Laterz

current mood: mellow

(comment on this)

Friday, February 18th, 2005
10:05 am - Woo
So Krysti and Tony are fighting about who is making who look stupid. Lol.

current mood: ditzy

(1 comment | comment on this)

Tuesday, February 15th, 2005
11:52 am - WoooHooo!
Im in the Photography classroom. I did my work in Mr.Browns so I came donw here because I had to do my project that I didnt get to do over the weekend. Yesterday was Valentines Day and it was by far the best day of my life. Lol. All my friends kept acting weird around me and I diidnt know why. Then when we switched from 3rd period to 4th Alex was in the hallway and gave me a red rose. I wanted to cry and yet laugh at the same time because I was so happy. Then he said Ia have to ask you something on the bus. I had to call my mom and ask her if it was okay to scream out during classes becasue thats what I wanted to do. Lol. Anyways on the bus ride home it was funny because Alex and I were talking about stupid things that we have done in our lives and we got to my bus stop and he asked me out before I got off the bus. I said Yes. He was happy becasue he had been keeping it in all day. I figured out that that was the reason why all my friends were acting weird around me becasue they knew he was going to do that. Oooooo im so happy I could scream. My jaws are starting to hurt from smiling so much and not a fake one like I have been its a real smile now.

current mood: happy

(comment on this)

Saturday, February 12th, 2005
7:50 pm - True
So im at home right now. Im bored. Im listeing to Ryan Cabrera. I bought his cd tonight. Its really good. I keep listeing to True over and over again. My kneee is starting to hurt cuz im sitting on it. I broke up with Matt on Thursday night. I thought I could handel being with him. Truth is I can't. Shaun is being Captin Pissy pants. To top it off my parents bought him and OCC t shirt tonight and he bitched and said I dont want it. What the fuck. Learn to respect your parents and dont be an ass. Now he wants a damn pizza. It's fucking 11 pm at night. Anyways I want Alex and he likes me. I asked him a note yesterday and when it came time for me to get off the bus he said "Courtney the answer is yes." I had the dumbest smile on my face all the way home. Anyways im gonna go Shaun is bitching and yelling at my dad about pizza again. Laterz.

current mood: hopeful

(comment on this)

Thursday, February 10th, 2005
6:59 pm - He Came Back....
Alex came back to school today. He got bored at home. Dont blame him. I was home all last week and I was bored off my ass. I hung out with Alex almost all afternoon. At lunch their wernt any cairs at all. We have too many kids and not enough chairs. Anyways someone took his chair and he came over after getting a pop from the machine and he said to me 'Now your my chair since mine has mysteriously dissappeared." Lol. It was funny. So he sat on me as if I were a chair. Haha. I skipped Lucy's becasue I was in a depressed mood and when we finally switched classes he saw me and could tell something was wrong, well my eyes were red and my nose was red (crying). He talked to me and told me what I needed to hear and stuff. He missed the beginning of his last class just to talk to me because he knew I was upset. That made me feel better to know I have a friend that will listen and not judge me or shit like that. But what he said is right.

My moms still at home with bronchitus. She prolly wont go back to work till Monday. Gah I dread Monday. Im gonna fucking hate it. It will be Valentines Day and I hate Valentines Day. Always have, always will. Hmmmm now that I think of it, maybe it wont be so bad. Meh O-well.

Im gonna go's. Im bored and Matt's babysitting. Laterz

current mood: flirty

(comment on this)

Wednesday, February 9th, 2005
8:48 pm - Not Feeling Good
I don't feel good right now. My stomache hurts and I just feel blah. My mom came home today at 8:30 this morning. She wasnt feeling good yesterday and so I told her she needed to call Dr. Katula to go see him because when she gets sick she gets really sick. Anyways she called him when she got home today and went to the doctors at 2pm. She had Brochncitus. Dr. Katula said one more day and she woulda had pneumonia. Like I had last week. She isnt going to work tomorrow either. I dont know about Friday. She will probably stay home that day too.

I finally went back to my internship today for the first time in a month almost. I havent been going due to some problems here at home. It was boring as hell. They ordered Subway for the residents who wanted it for their lunches. That was the highlight of my dad passing out Subway to old folks.

I have had homework out the ass. I sorta finished it but then again I didnt. I had to draw six storyboards for Lucy's class I drew all of them and colored two. Im gonna color the other ones tomorrow before I go to her class. That should be fun. Tomorrow I finally get to see Matt. I've had so much homework that I had to tell him I couldn't see him until it was done. He understood but was upset too. I can understand him being upset. I havent seen him since Sunday. Hes gonna help me with my Photogrpahy project thats due on Friday. Amber gave me an extra day but I figured I might as well turn it in on Friday if I have the picture. I wish this fucking computer would work properly.

Other than the homework that I was drowning in I have been feeling depressed latley. It's because my parents expect so much from me and I usually give it all to them, but this time my dad got mad at me becasue I couldnt fold the clothes or clean the kitchen, living room, and bathroom. I had too much homework to do. So now everything is dirty and the clothes are still sitting in their baskets unfolded in the midddle of the fucking living room floor. Guess ill fold em later or tomorrow when I get home from Matts. Eeeeeeee I love him so much. Because i've had all this homework and I havent been able to talk to him as much he thinks I dont care. I do care. I care alot. I was crying earlier becasue I was upset that I was working myself to death and pushing everyone, especially him away. I love him so much. I want him to know that.

Well im bored and hungry so im going to go get something to eat and check on my mom. Maybe fold some clothes while im at it. Laterz.

I love you Matt. I want you to know that and im sorry for pushing you away these padt few days.

current mood: exhausted

(comment on this)

> previous 20 entries
> top of page
LiveJournal.com